تحریر دفاتر قانونی در گیلان

تحریر دفاتر قانونی در گیلان
نوشتن دفاتر کل و روزنامه درر شت

تحریر دفاتر قانونی

تحریر دفاتر قانونی در رشت و سایر استان های هم جوار را به شرکت حسابداری رهنما بسپارید.

همان طور که می دانید همه شرکت های تجاری باید در پایان اسفند سال مالی قبل دفاتر قانونی خود را در اداره ثبت شرکتها پلمپ کنند.

بعد از تحریر دفاتر قانونی هر شرکت به همراه ارائه اسناد و مدارک، دفاتر قانونی نیز باید تحویل اداره مالیات گردد.

بعد از پلمپ دفاتر ، تحریر آن یک مسِِاله مهم و اساسی در بسیاری از شرکتها می باشد،که باید در انتخاب شخصی که تحریر دفاتر را انجام می دهد دقت زیادی داشته باشید.

چون برای نوشتن دفاتر قانونی اعم از روزنامه و کل تجربه شرط اول می باشد.

در تحریر دفاتر قانونی در صورت بروز  اشتباه به هیچ عنوان نباید از  غلط گیر استفاده کرد،این  مورد باعث ردی دفاتر می گردد.

بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی بعد از نوشتن یک حساب کل از رویداد مالی یک مجموعه بطور مثال حساب بانک و صندوق،صفحات زیادی را خالی می گذارد،

این خود می تواند باعث عدم قبول تحریر دفاتر قانونی شود.

هم چنین به دلیل ثبت های اشتباه  حسابدار،ممکن است ماهیت حسابها اشتباه ثبت شده باشد، بطور مثال حساب بانک بستانکار گردد.

تحریر دفاتر اگر بر اساس قوانین و روال مربوطه انجام گردد مالیات خود اظهاری می شود ولی اگر در تحریر دفاتر خارج از چارچوب بخشنامه تحریر  دفاتر باشد، مالیات شما علی الراس در نظر گرفته می شود.

تحریر دفاتر کل و روزنامه

تحریر دفاتر قانونی خدماتی دیگر از تیم حسابداری رهنما

تحریر دفاتر قانونی در رشت یکی دیگر از خدمات ارزنده گروه حسابداری رهنما می باشد که توسط افراد با تجربه این تیم انجام می شود.

ما مفتخریم برای نوشتن دفاتر کل و روزنامه در رشت و استان گیلان  در خدمت شما عزیزان باشیم.

علاوه بر تجربه و دقت ، تحریر دفاتر باید با خطی خوانا و بسیار تمیز باشد.

همان طور که می دانید تحریر دفاتر امری مهم می باشد به دلیل اهمیت این موضوع باید توسط افرادی نگارش گردد که به تحریر دفاتر مسلط باشند.

دفاتر کل و روزنامه یکی از اصلی ترین دفاتر اشخاص حقوقی و  مشمولین بند الف ماده 95 اشخاص حقیقی محسوب می شود.

پس بنابراین در تحریر آن سعی کنید افراد با تجربه را انتخاب کنید.

انتخاب یک شرکت حسابداری برای این کار انتخاب مناسبی می باشد، چون طبیعتا دفاتر زیادی از شرکت های مختلف را تحریر نموده اند.

شما می توانید با ارسال مدارک خود به موسسه ما تحریر دفاتر قانونی خود را به موسسه حسابداری رهنما بسپارید .

برای تحریر دفاتر توسط مجموعه ما چه مدارکی نیاز است؟

1.دفاتر قانونی کل و روزنامه پلمپ شده.

2.پرینت گردش حسابهای کل ترازنامه

3.پرینت دفاتر روزنامه سیستم حسابداری از تاریخ 1فروردین تا 29 اسفند.

4.اظهارنامه عملکرد سال مالی

5.تراز کل و معین سال مالی

توجه داشته باشید قبل از پرینت حسابهای کل و دفتر روزنامه از سیستم حسابداری حتما تقدم و تاخر تاریخ را رعایت کنید، ابتدا تاریخ ثبت های حسابداری خود را تنظیم نمایید .

این موضوع قبل از تحریر یک امر اساسی در نوشتن دفاتر قانونی می باشد.

قبل از تحریر در موسسه حسابداری رهنما،ابتدا تمامی مدارک و گردش های مالی توسط کارشناسان متخصص در شاخه حسابداری آنالیز خواهد شد در صورت بروز اشتباه به مجموعه اطلاع رسانی می گردد تا خطای مورد نظر را برطرف نموده و سپس اقدام به تحریر دفاتر قانونی می کنیم.

برای ارسال مدارک و تحریر دفاتر خود می توانید در ابتدا با کارشناسان مجموعه ما مشاوره داشته و سپس  اقدام  به ارسال مدارک خود بفرمایید.

همشهریان عزیز ما در استان گیلان می توانند با مراجعه حضوری به موسسه و مشاور رایگان برای تحریر دفاتر خود توسط کارشناسان با تجربه ما اقدام کنند و سایر هم وطنان هم  با ارسال  مدارک خود به صورت پستی از خدمات این موسسه بهره مند شوند

نوشتن دفتر کل

آیا این مقاله را می پسندید؟

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *