ثبت شرکت در لاهیجان

اگر به دنبال ثبت شرکت در لاهیجان یا سایر شهرهای استان گیلات هستید می توانید همین حالا با کارشناسان امور ثبتی موسسه حسابداری رهنما تماس حاصل فرمایید و نسبت به دریافت مشاوره رایگان اقدام کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که در کمترین زمان ممکن با کیفیت ترین خدمات ثبتی در لاهیجان را به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم.

ثبت شرکت در لاهیجان

بهترین خدمات مربوط به ثبت شرکت در لاهیجان را از ما بخواهید

به یاد داشته داشته باشید که پایه و اساس صحیح یک فعالیت تجاری در هر مملکتی مستلزم انجام مراحل درست و قانونی ثبت شرکت و اطلاع رسانی از بابت درست کارکردن آن فعالیت تجاری به سازمان امور مالیاتی می باشد.
ثبت شرکت در لاهیجان یا در هر شهر دیگری بشکل صحیح و با در نظر گرفتن کلیه نکاتی که شروع یک فعالیت اقتصادی به آن نیاز دارد نیازمند علم و تجربه کافی می باشد و در توان کارشناسان ثبتی با تجربه موسسه حسابداری رهنما می باشد.
مسائل مهمی که شامل انتخاب نام شرکت، تحریر درست موضوع فعالیت شرکت، مشاوره اصولی و درست در زمینه میزان سرمایه اولیه شرکت و …. مواردی است که از ما یکی از بهترین موسسات ثبتی در لاهیجان و سایر شهر های استان گیلان ساخته است.
موسسه حسابداری رهنما با در نظر گرفتن کلیه نیازهای مراجعه کنندگان گرامی، مشاوره های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و کلیه موارد پیرامون به آنان داده و با تخصیص متخصص ترین کارشناسان ثبتی این مهم را در راستای ارائه خدماتی درست، دقیق و سریع به آنان، لحاظ داشته است.

خدمات تخصصی مربوط به ثبت شرکت در موسسه حسابداری رهنما شامل مواردی همچون: مشاوره رایگان تلفنی و اطلاع رسانی به مشتریان از نحوه ارائه مدارک مربوط به ثبت شرکت در لاهیجان و سایر شهر های استان گیلان و مشاوره حضوری تخصصی برای انجام هرچه بهتر انتخاب کردن موضوع فعالیت و نحوه ثبت بوده و تمامی مراحل فوق از طریق بهترین اتوماسیون اداری تحت نظارت می باشد.
در راستای احترام نهادن به مشتریان عزیز و خدمات رسانی در جهت نیاز مشتریان، موسسه حسابداری رهنما کلیه مراحل کاری خود را بارها بازبینی کرده و سعی بر آن دارد که با اطلاع رسانی بموقع، صحیح و کامل نیاز تمامی مشتریان و مراجعین محترم را در راستای ثبت شرکت فراهم کند.

چرا برای انجام امور ثبتی ما را انتخاب کنید؟

ثبت انواع شخصیت حقوقی

در کار ما هیچگونه محدودتی وجود ندارد، ما با ارائه متنوع ترین خدمات ثبتی این امکان را برای شما فراهم می کنم که بدون هرگونه نگرانی کلیه امور ثبتی خود را برون سپاری نمایید.

انجام امور در سریعترین زمان

سرعت در کنار دقت اصلی است که به آن پایبندیم و همین موضوع سبب شده تا بتوانیم بسیار سریعتر از رقبا در انجام امور ثبتی موفق باشیم و رضایت مشتریان عزیز را جلب کنیم.

در کار خود متخصص هستیم

موسسه حسابداری رهنما به پشتوانه حضور کارشناسان امور ثبتی متخصص این قول را به شما می دهد که بصورت کاملا تخصصی کلیه امور ثبتی شما عزیزان را به انجام برساند.

مناسب ترین قیمت

یکی از ویژگی های بارز خدمات ثبتی قابل ارائه در موسسه حسابداری رهنما قیمت بسیار مناسب آن می باشد.ما تضمین میکنیم که مناسب ترین تعرفه را در میان همکاران خود داریم.

مراحل ثبت شرکت در لاهیجان

اگر قصد دارید شرکت ثبت کنید باید ابتدا مدارک شناسایی مورد نیاز کارشناسان امور ثبتی موسسه حسابداری رهنما که شامل کپی کارت ملی و شناسنامه شما می باشد بصورت حضوری یا غیر حضوری به آنها تحویل دهید.

در این مرحله از کار شما باید  نام پیشنهادی خود به همکاران ما اعلام کنید.

این نام ها باید با اولویت بندی به  مورد برسند.

لازم به ذکر است که در برحی مواقع امکان ثبتی بعضی از نام های برای شرکت وجود ندارد.

شما می توانید در این خصوص با همکاران ما ارتباط حاصل فرمایید . نسبت به دریافت مشاوره رایگان اقدام نمایید.

به یاد داشته باشید که مدارک شرکتی مثل اساسنامه شرکت، شرکت نامه، تقاضانامه ها و بسیاری از موارد دیگر یک موضوع کاملاً تخصصیمی باشد

انجام موارد بالا بدون داشتن تجربه و تخصص می تواند برای اعضای شرکت بسیار چالش آفرین باشد و در برخی مواقع موجب از دست رفتن سرمایه شرکت شود.

پس حتماً این امور را به افراد متخصصی بسپارید

مدارک ثبت شده در سامانه اداره ثبت شرکت ها نیاز به امضاء اعضای هیات مدیره دارد

در این مرحله نیاز است مدارک ثبت شده ای که به رویت اعضای هیات مدیره رسیده است به اداره ثبت شرکت ها از طرف موسسه حسابداری رهنما ارسال شود.

بعد از اینکه تمامی مراحل انجام شد آخرین مرحله ثبت آگهی در روزنامه رسمی کشور می باشد که این مرحله هم مانند سایر مراحل از طرف موسسه حسابداری رهنما انجام می پذیرد

مزایای ثبت شرکت در لاهیجان

ثبت کردن شرکت در لاهیجان یکی از مباحث و مسائل مهمی می باشد که هر شخصیت حقیقی در لاهیجان که در حال تجارت می باشد باید در اداره ثبت شرکتها نیز انجام دهد .
از طرف دیگر دانستن نکات حقوقی و ثبتی کارشناسان امری بسیار مهم تلقی می شود.
در حقیت ثبت شرکتها در اداره ثبت اسناد و املاک شکل می گیرد که برای تکمیل آن متقاضی ثبت باید به سامانه ثبت شرکت ها ورود کرده و تمامی اطلاعات خود و شرکا را در آن درج نماید.
نکته اصلی که در ثبت شرکت باید به آن توجه ویژه داشت نوع و موضوع فعالیت شرکت است که بر طبق قانون تجارت ایران ۷ نوع شرکت را می توان به ثبت رسانید که مهم ترین و پرمتقاضی ترین شرکت های تجاری با مسئولیت محدود و سهامی خاص می باشند .

ثبت شرکت در لاهیجان _ موسسه حسابداری رهنما

ثبت شرکت به شما کمک می کند که:

از دارایی های شخصی خود دفاع کنید
از دارایی های شخصی خود دفاع کنید
بیشتر بخوانید
با ثبت شرکت، دارایی‌های شخصی شما از دارایی‌های شرکت جدا خواهد شد و در صورت وقوع هرگونه مشکل در شرکت، دارایی‌های شخصی شما در امان خواهد بود.
اعتبار خود را افزایش دهید
اعتبار خود را افزایش دهید
بیشتر بخوانید
با ثبت شرکت، شما به عنوان یک شخص حقوقی شناخته می‌شوید و اعتبار شما در نظر مشتریان، سرمایه‌گذاران و بانک‌ها افزایش می‌یابد.
دامنه فعالیت خود را گسترش دهید
دامنه فعالیت خود را گسترش دهید
بیشتر بخوانید
با ثبت شرکت، می‌توانید فعالیت‌های خود را گسترش دهید و به عنوان یک شخص حقوقی، به راحتی قرارداد با سایر شرکت‌ها و بانک‌ها ببندید.
از نام تجاری خود محافظت کنید
از نام تجاری خود محافظت کنید
بیشتر بخوانید
با ثبت شرکت، نام تجاری شما به عنوان یک علامت تجاری ثبت خواهد شد و از این طریق، دیگران حق استفاده از نام تجاری شما را نخواهند داشت.
قبل
بعدی