مشاوره مالیاتی تلفتی_موسسه حسابداری رهنما
ارائه مشاوره مالیاتی تلفنی به کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ
ارائه مشاوره مالیاتی تلفنی به کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ

مشاوره مالیاتی تلفنی

اگر به دنبال راهکارهای مالیاتی تخصصی هستید می توانید از سرویس مشاوره مالیاتی تلفنی استفاده کنید

چرا باید از کارشناس مالیاتی مشاوره تلفنی بگیریم ؟

توجه داشته باشید که دریافت راهنمایی و مشاوره از اشخاصی که از تخصص لازم برخوردار هستند یک مزیت عالی و صرفه جویی در وقت و هزینه محسوب می شود.

اگر قصد دارید که کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنید و یا اگر می خواهید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام کنید و یا حتی اگر مشکل مالیاتی برای شما و کسب و کارتان به وجود آمده  که هیچ فردی  حاضر نیست به شما در خصوص آن مشکل مالیاتی کند می توانید از سرویس مشاوره مالیاتی تلفنی استفاده کنید.

کارشناسان بازنشسته و متخصص سازمان امور مالیاتی کشور که در موسسه حسابداری رهنما مشغول به فعالیت هستند به شما کمک می کنند و نسبت به ارائه مشاوره تخصصی تلفنی به شما عزیزان اقدام می کنند.

هزینه بسیار مناسب

مشاوره مالیاتی تلفنی نسبت به مشاوره حضوری مالیاتی از هزینه بسیار مناسب تری برخوردار می باشد همین موضوع سبب شده این سرویس خدماتی موسسه حسابداری رهنما ارزش خرید بالایی داشته باشد.

حذف محدودیت زمانی

با استفاده از سرویس مشاوره مالیاتی تلفنی موسسه حسابداری رهنما کلیه محدودیت های زمانی را از پیش رو خواهید برداشت زیر امکان استفاده از این سرویس حتی در روز های جمعه و تعطیلات رسمی امکانپذیر می باشد.در نتیجه می توانید نسبت به دریافت مشاوره درست زمانی که بیشترین تمرکز را دارید و به دور از مشغله کاری هستید استفاده کنید.

ارتباط با کارشناسان متخصص

کارشناسان متخصص و با تجربه در زمینه امور مالیاتی به پشتوانه صد ها پرونده مالیاتی موفقیت آمیز متعهد می شوند تا کاربردی ترین مشاوره مالیاتی تلفنی ممکن را به شما ارائه کنند.

صرفه جویی در زمان

این سرویس سبب شده تای یک ارتباط بهینه بین مودی و مشاور مالیاتی در کمترین زمان ممکن برخوردار شود. هیچ تفاوتی ندارد که در کدام نقطه از کشور باشید تنها کافیست که به یک خط تلفن دسترسی داشته باشید تا بدون نگرانی یک مشاوره مالیاتی کاربردی و تخصصی دریافت کنید.

مشاوره مالیاتی ما به چند روش قابل انجام است؟

ما در موسسه حسابداری رهنما به ۳ روش ذیل نسبت به ارائه مشاوره مالیاتی اقدام کنیم.

مشاوره مالیاتی تلفنی بصورت مقطعی_موسسه حسابداری رهنما

این روش از مشاوره مالیاتی برای کسب و کارهای با مقیاس بزرگ مناسب است. در این روش مشاوران مالیاتی ما با مطالعه کردن پرونده کسب و کار شما به صورت تلفنی یا به صورت حضوری به شما مشاوره مالیاتی می دهند.در این روش ما با شما قرارداد همکاری منعقد می کنیم و در هر ساعت از روز در دسترسی شما خواهیم بود.

در این نوع روش، مشاوران مالیاتی ما در یک بازه زمانی مشخص شده که از پیش با توافق طرفین تعیین می شود، به مؤدیان ارائه خدمات مشاوره ای می کنیم.

مشاوره مالیاتی موردی_موسسه حسابداری رهنما
مشاوره مالیاتی همراه

زمانی که بصورت موردی و خاص نیاز به مشاوره دارید می توانید از این سرویس مشاوره ای استفاده کنید.در این نوع درخواست علاوه بر مشاوره تلفنی اقداماتی مثل تنظیم و اصلاح کلیه صورت های مالی، تهیه و تنظیم کردن اظهارنامه مالیات برارزش افزوده برای شما انجام می گیرد.

بخشی از خدمات موسسه حسابداری رهنما

خدمات مالی و حسابداری

جمع آوری کردن و ثبت کلیه اسناد مالی، عملیات بستن حسابها، تهیه - تنظیم و تحریر دفاتر قانونی مودی، تهیه نمودن و تنظیم کردن صورت های مالی، تهیه و تنظیم و ارائه گزارشات حسابداری، تامین نیرو و اعزام حسابداران با کیفیت در سطوح مختلف به صورت پاره وقت و تمام وقت و...

مشاوره مالی و مالیاتی

توجه داشته باشید که مشاوران مالیاتی ستون های یک سازمان محسوب می شوند، زیرا مشاور با آگاهی از قوانین به روز در خصوص مسائل مالیاتی، سبب سرعت بخشیدن در روند کاری می شود. موسسه رهنما در جایگاه یک مشاور مالیاتی حرفه ای، خدمات خود را دقیقاً متناسب با نیاز شما، ارائه می نماید.

خدمات مالیاتی

بررسی پرونده مالیاتی، اخذ کد اقتصادی، تنظیم اظهارنامه عملکرد، تهیه گزارشات و ارسال معاملات ۱۶۹، تشکیل پرونده و اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده، تهیه گزارشات و ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، تنظیم تمامی لوایح مالیاتی، شرکت در کمیسیون های حل اختلاف و دفاع از پرونده های مختلف مالیاتی ما

آموزش حسابداری

آموزش حسابداری، یکی از کلیدی ترین ابزارهای تامین انطباق پذیری نیرو با تغییرات روز افزون مذکور به شمار می آید. در حقیقت آموزش یک استراتژی مهم می باشد که با هدفی خاص در طول زمان اجرا می گردد. در این راستا موسسه حسابداری رهنما خدمات آموزش حسابداری نیز ارائه می کند.

ارائه مشاوره تخصصی قانون کار

ارائه نمودن مشاوره تخصصی قانون کار به کارگران و کارفرمایان در ارتباط با قوانین مربوط به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شکل کاملاً حرفه ای توسط مشاورین با تجربه و خبره یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در موسسه حسابداری رهنما به متقاضیان محترم می باشد.

تهیه نرم افزارهای حسابداری

ارائه مشاوره تخصصی جهت انتخاب درست و خرید نرم افزار دقیقاً متناسب با فعالیت هر بنگاه اقتصادی، ارائه و فروش نرم افزار یکپارچه مالی، آموزش و پشتیبانی نرم افزار مالی یکی دیگر از خدماتی است که در موسسه حسابداری رهنما ارائه می شود.

پکیج های مشاوره مالیاتی تلفنی

با توجه به تغییرات بسیار مهم و اساسی در سیستم جامع مالیاتی، اداره امور مالیاتی آیتم های با اهمیت برای رسیدگی خود را تغییر داده و به راحتی از طریق تعداد و مبلغ تراکنش بانکی، فعالیت دستگاه پوز ، کد ملی و کد پستی، بازدید میدانی دریافت گزاش مردمی و جدید ترین روش یعنی سامانه سوت زنی و … از فرار مالیاتی جلوگیری می کند.

در حقیقت اشتباهاتی که چه به صورت عمدی و چه به صورت سهوی در اظهارنامه های ابرازی مودیان شکل میگیرند دیگر به سادگی قابل گذشت نمی باشد.

 از طرفی دیگرتمامی صاحبین کسب و کارها به نوعی با سازمان امور مالیاتی نیز درگیر می باشند و تحت عنوان مودی شناسایی می شوند.

 به همین سبب بهره گیری از دانش یک مشاور مالیاتی متخصص یک اصل اجتنتاب ناپذیر در پیشرفت کسب و کار ها به شمار می آید.

اما نکته اینجاست که هزینه نسبتاً بالا دریافت مشاوره مالیاتی از دیگر چالش های مدیران و صاحبین کسب و کار محسوب می شود.

موسسه حسابداری رهنما با ایجاد سیستم نوبت دهی برای مشاوره مالیاتی تلفنی امکان برقراری ارتباط بصورت تلفنی  بین مودیان و مشاوران مالیاتی را بصورت تخصصی فراهم نموده است.

برای ارتباط گرفتن با مشاوران مالیاتی موسسه حسابداری رهنما تنها کافیست از طریق نوار بالایی سایت، ثبت نام کرده  و وارد پنل کاربری خود شوید.

ارائه مشاوره مالیاتی تلفنی بصورت حرفه ای در موسسه حسابداری رهنما

برخی از سوالات متداول در خصوص مشاوره مالیاتی تلفنی

همانطور که گفتیم مهم ترین مزایای استفاده از این مشاوره، افزایش آگاهی صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی و حقیقی نسبت به آخرین قوانین مالیاتی و بخشنامه های سازمان امور مالیاتی و چگونگی انجام روند پرداخت مالیات و امور مالی مرتبط با کسب و کارشان می باشد. آگاهی از قوانینی که در این زمینه وجود دارد باعث می شوید تا بتوان فعالیت قانونی را به گونه ای ادامه داد که متضرر نشد؛ زیرا معمولا بسیاری از جرایم پیش آمده به دلیل نا آگاهی از قوانین مربوطه می باشد.

تماس برای دریافت مشاوران مالیاتی از موسسه حسابداری رهنما  بسیار راحت می باشد.

شما می توانید تلفن همراه خود را بردارید  و با مشاوران مالیاتی موسسه حسابداری رهنما به صورت تلفنی ارتباط برقرار نمایید.

هدف ما از سرویس مشاوره مالیاتی تلفنی کاهش هزینه و صرف زمان کمتر مشتریان می باشد.

 شما می توانید از مشاوره مالیاتی ما استفاده نمایید و به سوالات مالیاتی خود را با مشاوران موسسه حسابداری رهنما در میان بگزارید.

تمامی کاربران موسسه حسابداری رهنما، دانشجویان، صاحبین و مدیران کسب و کار و سایر افراد دیگر می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

بله البته!

آن دسته از کسب و کارهایی که قصد دارند مباحث پیچیده مالیاتی را به کمک مشاور های مالیاتی موسسه حسابداری رهنما پیش ببرند با توجه به نوع و میزان فعالیت آنها این امکان وجود دارد که نیاز به ارائه خدمات مشاوره مالیاتی بصورت ادامه دار باشد و یک یا دو جلسه مشاوره تلفنی کافیت نکند.

می توانند از طریق تماس تلفنی با کارشناسان و بخش پشتیبانی فنی وب سایت موسسه حسابداری رهنما نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر اقدام کنند.