خدمات مربوط به سامانه مودیان در رشت

ارائه خدمات مربوط به سامانه مودیان در رشت و سایر شهرستان های استان گیلان یکی دیگر از خدماتی می باشد که در موسسه حسابداری رهنما قابل انحام می باشد.

با توجه به اجرایی درآمدن قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در کشور ارسال فاکتور فروش در سامانه مودیان یکی از اصلی ترین تکالیف مالیاتی اشخاص حقوقی و برخی از اشخاص حقیقی که توسط قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان فراخوان شده اند می باشد.

سامانه مودیان در رشت

خدمات مربوط به سامانه مودیان در رشت که توسط ما انجام می شود

ثبت نام و اخذ شناسه یکتا

اولین گام برای انجام امور ارسال فاکتور در سامانه مودیان ثبت نام برای عضویت در سامانه مودیان و اخذ شناسه یکتا برای پرونده مالیاتی شما می باشدبرای انجام امور اخد شناسه یکتا سامانه مودیان کافیست با ما تماس بگیرید .

نرم افزار واسط سامانه مودیان

نیازی نیست برای اتصال سیستم حسابداری خود با سامانه مودیان نگران باشید. ما میتوانید بهترین نرم افزار واسط سامانه مودیان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

صدور شناسه کالا و خدمت

آن دسته از عزیزانی که نیاز به صدور شناسه کالا اختصاصی یا عمومی دارند می توانند تنها با برقراری یک تماس تلفنی نسبت به صدور شناسه خدمت و کالای تخصیی اقدام کنند.

ارسال فاکتور درسامانه مودیان

اگر برای ارسال فاکتور از نیروی کار حسابداری برخوردار نیست هیچ چای نگرانی نیست! شما می توانید کلیه امور مربوط به ارسال فاکتور در سمانه مودیان در رشت یا هر شهر دیگر از استان گیلان را به ما بسپارید.

چرا باید فروشمان را در سامانه مودیان ارسال کنیم؟

سامانه مودیان مالیاتی با این هدف که بتواند  جمع‌آوری و یکپارچه ‌سازی اطلاعات مربوط به مودیان مالیاتی را به درستی انجام دهد راه‌اندازی شده است.

دقت داشته باشید که در این قانون، تاریخ‌های مشخصی به عنوان فراخوان‌ های اجرا اعلام شده است که بر اساس آن می توان گروهی از شرکت‌ها را در اجرای قوانین سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی مشمول دانست.

به این موضوع مهم دقت داشته باشید که با تصویب قانون تسهیل سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی، فراخوان‌های جدید جایگزین فراخوان‌های مذکور گردیدند.

به عبارت دیگر هر مودی باید تکالیف مشخصی را جهت اتصال به سامانه مودیان و در آخر ارسال صورتحساب الکترونیکی به این سامانه انجام دهد.

توجه داشته باشید که سامانه‌ مودیان، یک سامانه‌ تحت مدیریت سازمان امور مالیاتی کشور می باشد.
در این سامانه به هر مودی مالیاتی یک کارپوشه اختصاص داده می شود؛ مطابق با قانون، ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی از وظایف صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی است.
شما می توانید از طریق کارپوشه اختصاصی خود در این سامانه، اطلاعات مالیاتی را با سازمان به تبادل بگذارند.
همانطور که قبلاً هم گفتیم این سامانه تحت مدیریت سازمان امور مالیاتی کشور می باشد.
با این هدف در مسیر جلوگیری از فرارهای مالیاتی و حذف رسیدگی های ممیزین مالیاتی قرار بگیریم مطابق قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی راه‌اندازی شده است.

به این نکته توجه داشته باشید که دسترسی به سامانه مودیان از طریق آدرس اینترنتی tp.tax.gov.ir فراهم شده است.
مشمولین قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی مکلف هستند تا صورتحساب‌های الکترونیک خود را مطابق فراخوان‌های اعلامی قانون تسهیل تکالیف مودیان در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در موعدهای مشخص به سامانه مودیان، ارسال نمایند.

سامانه مودیان در رشت