ثبت شرکت در رشت

اگر به دنبال یک مجموعه ثبت شرکت در رشت و هستید که بتوانید کلیه امور ثبتی خود را به او واگذار کنید میتوانید روی کمک موسسه حسابداری رهنما حساب کنید.

در هرکجای ایران عزیز که باشید میتوانید از طریق کانال های ارتباطی مانند تلفن، آنلاین و مراجعه حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید و نسبت به دریافت مشاوره در امور ثبتی اقدام کنید.

 

ثبت شرکت در شهر رشت _موسسه حسابداری رهنما_رشت

ثبت شرکت در رشت و سایر امور ثبتی خود را به ما بسپارید

موسسه حسابداری رهنما  چه خدمات ثبتی در شهر ارائه می نماید؟ احتمالاً حالا که مشغول مطالعه این بخش از وب سایت ما هستید زمان زیادی را صرف جست جو در اینترنت برای پیدا کردن یک موسسه یا شرکت ارائه دهنده خدمات مربوط به امور ثبت شرکت در رشت کرده اید. بدون شک جهت نحوه ثبت شرکت خود تحقیقات بسیار زیادی کرده اید و با موسسات و وب سایت های زیادی نیز مکاتبه داشته اید. موسسه حسابداری رهنما زیر مجموعه شرکت رهنما محاسب کاسپین با بررسی نمودن نیاز های موجود در این زمینه جهت پیشرو بودن در بین کوهی از دفاتر ثبتی اقدام به رفع این نیاز های مربوط به امور ثبتی نموده و مناسب ترین راه را جهت ارائه ارزان ترین خدمات اداری به شما متقاضیان ارائه می نماید. به یاد داشته باشید که موسسه رهنما تنها خدمات قانونی و مطابق با روال اداری را انجام می دهد. به عبارت دیگر ما خدماتی که خارج از چهارچوب قوانین حاکم باشد را ارائه نمیکنیم. موسسه حسابداری رهنما زیر مجموعه شرکت حسابداری رهنما محاسب کاسپین به عنوان یکی از بهترین ارائه  کنندگان خدمات مربوط به امور ثبتی در رشت می باشد.  از دیگر خدماتی که ما ارائه میکنیم  میتوان به که ارائه کننده خدمات ثبت برند در رشت، مشاوره مالیاتی و اخذ کد اقتصادی، اخذ کارت بازرگانی و چندین خدمات اداری دیگر اشاره نمود. ما بدون هیچ چشم داشتی بروزترین قوانین اداری و ثبتی را از طریق  مشاوره رایگان در اختیار شما عزیزان  قرار می دهیم. هدف ما ایجاد  بستری مناسب است که دیگر زمان خود را صرف درگیری با بروکراسی های اداری به جهت رسمیت دادن به کسب و کار خود نکنید. ما به شما اطمینان می دهیم که از ابتدای راه اندازی تا نتیجه رسیدن و ثبت شدن کسب و کارتان در کنار شما خواهیم بود. تنها کافیست تصمیم به شروع ثبت شرکت در رشت یا هر نقطه دیگر ار ایران کنید و کار را به موسسه حسابداری رهنما بسپارید. می توانید از مشاوره کاملاً رایگان کارشناسان و متخصصین ثبتی رهنما استفاده نمایید. اگر از زمان کافی جهت مراجعه حضوری به دفتر ثبتی موسسه رهنما برخوردار نیستید هیچ جای نگرانی نیست.  در هر نقطه ای از استان گیلان یا حتی ایران که باشید از طریق تماس تلفنی به شما خدمات مشاوره ای ارائه می کنیم. شما فقط یک تماس تلفنی با ما فاصله دارید.

ثبت شرکت _ موسسه حسابداری رهنما در رشت

ما چه خدمات ثبتی در رشت ارائه میکنیم؟

ثبت انواع شرکت در رشت

کارشناسان امور ثبتی موسسه حسابداری رهنما با توجه به نیازی که دارید می توانتد هر نوع شرکتی که بخواهید برای شما در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین هزینه ممکن به ثبت برساند.

تغییرات در شرکت

در برخی مواقع نیاز است که پس از ثبت شرکت تغییراتی در آن ایجاد شود. ایجاد آگهی تغییرات نیاز به تجربه و تخصص دارد. یکی دیگر از خدماتی که ما ارائه میکنیم آگهی تغییرات شرکت می باشد

ثبت برند و علامت تجاری

برای اینکه بتوانید از اعتبار خود در برابر سودجویان محافطت کنید نیاز دارید که برند یا علامت تجاری خود را به ثبت برسانید. ثبت برند را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهیم.

اخذ کارت بازرگانی

برخورداری از کارت بازرگانی یکی از الزامات ورود به دنیای تجارت بین المللی است. اخذ کارت بازرگانی یکی دیگر از خدمات ثبتی است که توسط کارشناسان ما به مشتریان ارائه می شود.

ثبت طرح صنعتی

برای اینکه بتوانید از استفاده بدون اجازه از طرح صنعتی خود جلوگیری کنید باید آن را به ثبت برسانید.ما میتوانیم طرح صنعتی شما را با قیمتی مناسب به ثبت برسانیم.

ثبت اختراع

فقط زمانی اختراع شما متعلق به شماست که به نام شما به ثبت رسیده باشد.در نتیجه یکی از واجب ترین امور پس از اختراع هر چیزی به ثبت رساندن آن است. برای ثبت اختراع خود با ما تماس بگیرید.

راهنمای کسب و کار شما خواهیم بود

برای اینکه به کسب و کار خود یک وجه رسمی ببخشید نیاز دارید که آن را به ثبت برسانید.

اگر قصد دارید که کسب و کاری را شروع کنید و این کسب و کار نیازمنده  مراوده های مالی و منعقد کردن قراردادهای رسمی است، واجب است که در قالب یک شخصیت حقوقی فعالیت کنید.

به یاد داشته باشید تنها زمانی که شرکت داشته باشید می توانید به صورت حقوقی فعالیت نمایید.

بدیهی است که این کار به سادگی نیست.

 باید از اطلاعات حقوقی کافی در این خصوص برخوردار باشید.

کلیدی ترین قسمت از دید موسسه حسابداری رهنما این است که به شما مشاوره دهد تا دریابید ثبت چه نوع شرکتی برای شما مناسب است.

ما علاوه بر رعایت انصاف در قیمت گذاری خدماتی که ارائه میکنیم ، تمام تلاش خود را بر شفارف سازی تعرفه های ارائه شده به مشتریان خود به کار میگیریم.

موسسه حسابداری رهنما  تعرفه هایی را که در زمان عقد قرارداد به شما ارائه میکند به منزله تعرفه نهایی بوده و هیچ تغییری در مبلغ  قرارداد ایجاد نمی کند.

 به یاد داشته باشید که حتما در هنگام استعلام هزینه  از دفاتر ثبتی در رشت یا هر شهر دیگری، هزینه ای که به شما اعلام می کنند هزینه نهایی باشد و تغییری در پایان کار ایجاد نکنند.

هر تاجری برای حفظ هویت کار خود نیازمند به نام تجاری مختص به خود است.

اگر در کسب و کار خود موفق هستید حتما مشتریانی دارید که شما را با نام برندتان می شناسند.

 

درنتیجه اگر برند خود را به نام خود به ثبت نرسانید این امکان وجود دارد افرادی که جز رغبای شما می باشند برند شما را به نام خود ثبت کنند.

اگر از نام تجاری خود در برابر سودجویان محافظت نکنید باید منتظر باشید تا این افراد  با ثبت علامت و نام تجاری شما حتی شما را وادار به تغییر نام کسب و کارتان کنند.

به یاد داشته باشید اگر افرادی زودتر از شما اقدام به ثبت برند شما کنند و این نام را به نام خودشان به ثبت برسانند علاوه بر اینکه می توانند با نام برند شما فعالیت کنند.

 حتی می توانند اجازه فعالیت با نام خود را از شما سلب نمایند.

توجه داشته باشید که رتبه بندی شرکت ها در ایران تنها مختص شرکت های پیمانکاری می باشد.

اگر شرکت شما بعنوان یک شخصیت حقوقی خدمات پیمانکاری در زمینه عمران، راه سازی ،تاسیساتی خدماتی و … باشد حتما برای اخذ رتبه شرکت چندباری اقدام کرده اید.

بصورت معمول داشتن رتبه شرکت به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.

به عبارتی یک شاخص جهت شناخت میزان قدرت شرکت شما است.

دقت داشته باشید که هرچقدر که رتبه بندی شرکت شما در زمینه تخصص کاری که دارید قوی تر باشد جهت گرفتن پروژه های بزرگ موفق تر خواهید بود.

جهت اخذ رتبه شرکت باید توان شرکت را به مراجع صادر کننده اثبات نماییم.

مثلاً مقدار دارائی های شرکت، دستگاهای فعال شرکت و مقدار قراردادهایی که شرکت با کارفرماها منعقد نموده است در اخذ رتبه شرکت ها تاثیر بسزایی دارد.

یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در موسسه حسابداری رهنما ثبت تغییرات شرکت در زمانی سریع و با هزینه ای بسیار مناسب می باشد.

توجه داشته باشید که هر شرکتی پس از ثبت، این امکان را دارد که تغییراتی را در اساسنامه و یا هر چیزی که مربوط به شرکت می باشد  را ایجاد نماید.

 منظور از تغییرات و تصمیمات شرکت ها،کلیه تغییرات و تصمیمات شرکت می باشد که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیأت مدیره بنا به ضرورت هایی نیز صورت می پذیرد.

ما به پشتوانه سالها تجربه در زمینه انجام امور ثبتی می توانیم خدماتی با کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم.

ثبت شرکت در رشت

چرا موسسه حسابداری رهنما را برای امور ثبتی انتخاب کنیم؟

ثبت شرکت و انجام امور ثبتی در گیلان

پشتیبانی فنی قدرتمند

یکی از ویژگی هایی که ما را نسبت به همکارانمان متمایز میکند و به کار ما ارزش می بخشد ارائه پشتیبانی حتی بعد از اتمام قرارداد است.

ثبت شرکت در سریعترین زمان در شهر رشت

صرفه جویی در زمان شما

زمان با ارزش ترین دارایی می باشد ما می توانیم نسبت به انجام کلیه خدمات ثبتی در کمترین زمان ممکن برای شما عزیزان اقدام کنیم.

انجام امور ثبتی در گیلان _موسسه حسابداری رهنما

حفاظت از اطلاعات شما

قرارداد محرمانگی اطلاعات با شما منعقد می شود و ما اطمینان می دهیم که به امن ترین شکل ممکن از اسرار شما محافظت میکنیم.

مشاوره برای ثبت شرکت در رشت _ موسسه حسابداری رهنما

مشاوره امور ثبتی

قبل از اینکه اقدام به کاری کنید از ما مشاوره تخصصی دریافت کنید. ما شما را راهنمایی میکنیم تا بهترین تصمیم که میتوانید را بگیرید.

۵۰۵+

امور ثبتی

۲۵+

ایده و راه کار

۴۰۱+

مشتری

۱۴۳+

پروژه ثبتی

درباره خدمات ثبتی ما

موسسه حسابداری رهنما زیرمجموعه شرکت حسابداری رهنما محاسب کاسپین یکی از بهترین ارائه کنندگان خدمات حسابداری و امور ثبت شرکت در رشت می باشد.این موسسه حسابداری با سالها تجربه در زمینه امور مالی، مالیاتی، ثبتی، آموزش و حقوقی و حضور کارشناسان متخصص و با تجربه در تلاش است تا در کمترین زمان و مناسب ترین هزینه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند.

سوالات متداول در خصوص امور ثبتی

خیر!

برای انجام کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت، تغییرات شرکت، صدور کارت بازرگانی، جواز تاسیس، ثبت برند و غلامت تجاری، ثبت طرح صنعتی، ثبت اختراع و غیره به هیچ عنوان نیازمند حضور فیزیکی شما عزیزان نیستم.

شما می توانید از طریق کانال هاری ارتباطی موجود مثل پیام رسانها و غیره… با ما در ارتباط باشید و نسبت به دریافت خدمات ثبتی در رشت و سایر نقاط کشور اقدام نمایید.

بدیهی است که بسیاری از افراد هیچگونه اطلاعات یا آشنایی با قانون تجارت نداشته و برای انجام امور ثبتی خود دچار شک و ابهام هستند.

اما نگران نباشید چون ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پیش از اینکه هرگونه مبلغی از شما دریافت شود شما می توانید از طریق مراجعه حضوری یا تماس تلفنی نسبت به دریافت مشاوره رایگان در خصوص امور ثبتی اقدام کنید.

هزینه اخذ رتبه به چه صورت می باشد؟

دقت داشته باشید گه به طور کلی جهت اخذ رتبه شرکت ها به ۵ دسته تقسیم می شوند :

  • شرکت هایی از نوع پیمانکاری
  • شرکت با زمینه فعالیت مشاوره ای
  • شرکت های انبوه سازی
  • شرکت های انفورماتیک
  • شرکت طراحی و ساخت

در حقیقت شما جهت شروع روند اخذ رتبه باید جز یکی از شرکت های مذکور در دسته بندی بالا نیز تشخیص داده شوید.

در غیر این صورت شما از امکان درخواست برای رتبه بندی برخوردار نخواهید بود.

مطابق با صلاحدید قانون گذار شرکت هایی که در دسته های مذکور قرار نمی گیرند برای پیشبرد اهداف و فعالیت های خود نیازی به اخذ رتبه و البته قرار گرفتن در معیار رتبه بندی نیز ندارند.

در نتیجه برای آگاهی از این موضوع پیشنهاد می شود با مشاورین ما در این خصوص ارتباط حاصل فرمایید.

بصورت کلی مراحل اخذ رتبه نیز برای هر یک از دسته های ذکر شده کاملا متفاوت می باشد.

 بعنوان مثال شرکت هایی که در زمینه پیمان کاری مشغول به فعالیت هستند و در دسته شرکت های پیمان کار قرار می گیرند در پنج سطح رتبه بندی خواهند شد.

دقت داشته باشید که شرکت های انفورماتیک در هفت گرید نیز رتبه بندی خواهند شد و شرکت هایی با فعالیت مشاوره ای در سه سطح بندی رتبه بندی و سنجیده می شوند.

در نتیجه اطلاع از اینکه جز کدام دسته طبقه بندی می شوید برای شروع فرایند اخذ رتبه بسیار مهم می باشد.

یکی از رایج ترین سوالاتی که معمولا برای متقاضیان دریافت خدمات ثبت شرکت به وچود می آید این است که برای ثبت شرکت به چه مدارکی نیاز داریم.

مدارک مور نیاز جهت ثبت کردن شرکت به شرح ذیل می باشد:

  1. تصویر کارت ملی اعضا.
  2. تصویر شناسنامه
  3. عضویت در سامانه ثنا
  4. شماره همراه با مالکیت متقاضی.
  5. آدرس و کد پستی معتبر.

برای اینکه بتوانید یک شرکت را به ثبت برسانید به هیچ مدرک تحصیلی نیاز ندارید.

دقت داشته باشید که بعد از ثبت نمودن شرکت مکلف هستید که دفاتر قانونی را در هر سال پلمپ و تکمیل نمایید.

به یاد داشته باشید که پلمپ کردن این دفاتر به منظور به ثبت رساندن حساب‌های مالی شرکت و محاسبه مالیات می باشد.

درخواست پلمپ دفاتر به محض ثبت شرکتها اجباری است

توجه داشته باشید در صورتی که در انتهای سال مالی این دفاتر پلمپ نشده باشند، قطعاً مشمول جریمه مالیاتی نیز خواهید شد.

برخی به اشتباه فکر می کنند چون شرکتی که ثبت نکرده اند فعالیت مالی ندارد نیاز به پلمپ دفاتر قانونی ندارند.

این کاملاً اشتباه است.

حتی شرکت‌هایی که فاقد فعالیت و تراکنش بانکی هستند مکلفند که پلمپ دفاتر را انجام دهند.

تنها تفاوت کارشان این است که دیگر این دفاتر نیاز به تحریر ندارد و بصورت سفید باید نگهداری شود.