ارائه مشاوره مالیاتی به پزشکان

ارائه مشاوره مالیاتی به پزشکان و کلینیک های درمانی در شهر رشت و سایر شهر های استان گیلان

مشاوره مالیاتی به پزشکان در رشت _ موسسه حسابداری رهنما
پزشکان و کلینیک های شهر رشت _ موسسه حسابداری رهنما
مشاوره مالیاتی به پزشکان و کلینیک های درمانی در رشت _ موسسه حسابداری رهنما
مشاوره مالیاتی برای پزشکان در شهر رشت _ موسسه حسابداری رهنما

اگر به دنبال دریافت خدمات مشاوره ای برای مطب پزشکی یا کلینیک درمانی خود هستید با ما تماس بگیرید

موسسه حسابداری رهنما ارائه دهنده خدمات مالی و مالیاتی به پزشکان و کلینیک ها در شهر رشت و سایر شهر های استان گیان

ارائه مشاوره مالی و مالیاتی به پزشکان در رشت _ موسسه حسابداری رهنما
مشاوره مالیاتی به پزشکان در رشت و استان گیلان

حتما بر این موضوع واقف هستید که کلیه پزشکان برای اینکه بتوانند در کشور خود به کسب درآمدشان ادامه دهند، مکلفند مبلغی را تحت عنوان مالیات به دولت کشورشان پرداخت نمایند.

این قانون نتنها در ایران بلکه از سال‌‌ها پیش در سرتاسر جهان وضع شده و بصورت تدریجی تمام کشورها این قوانین را به یکی از سر سختگیرانه ترین مقررات برای کسب ‌وکارهای خود تبدیل نموده اند.

امروزه تمامی پزشکانی که موفق شده اند در یک سال گذشته تا مقداری  مشخصی کسب درآمد نمایند، موطف هستند تا به دولت مالیات پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است جزئیات قوانین مالیاتی تمام کشورها توسط سازمان امور مالیاتی آن کشور، مشخص و تعیین می گردد تا مطابق با عدالت جمعی بوده و هیچ‌گونه حق خوری صورت نگیرد.

برای اینکه پزشکان زمان خود را صرف درگیری با پروسه‌های اداری بسیار طولانی پرداخت مالیات نکنند، عموما اشخاصی را جهت انجام خدمات امور مالیاتی مجتمع پزشکی خود استخدام می نمایند و یا با یک شرکت خدمات مالیاتی قرارداد همکاری منعقد می کنند.

 استخدام یک شخص جهت انجام امور خدمات و مشاوره مالیاتی پزشکان، دشواری‌های زیادی می تواند به همراه داشته باشد. زیرا استخدام اشخاص متخصص و ماهر در حوزه پرداخت مالیات پزشکان، بسیار هزینه‌ بر بوده و حتی در برخی مواقع باید دستمزدی نجومی به آن‌ها پرداخت نمود.

 به همین سبب  پزشکان قبل از هر اقدامی جهت عقد قرارداد ، به مشاوره مالیاتی پزشکان نیازمند هستند.

خیلی از موارد همکاران ما  شاهد آن بوده اند که برخی از پزشکان و کلینیک های درمانی هیچ نیازی به خدمات مالیاتی خاصی ندارد و تنها با انجام چند تکلیف مالیاتی پزشکان ساده، می‌تواند کلیه پروسه مالیات را بدون دردسر پشت سر گذاشت.

در چنین شرایطی، اگر پزشکان در استخدام اشخاص یا  عقد قرارداد با شرکت خدمات مالیاتی تحقیق و بررسی کافی نکرده باشند، فقط باید هزینه‌های اضافی جهت خدمات مالیاتی که نیاز نیست پرداخت کنند.

در نتیجه بهتر است که قبل از هرگونه اقدام جهت  چنین کارهایی، مشاوره مالیاتی پزشکان را اولویت کار خود در نظر بگیرند.

 زیرا این نوه مشاوره مالیاتی که در موسسه حسابداری رهنما زیر مجموعه شرکت حسابداری رهنما محاسب کاسپین بصورت رایگان صورت می گیرد، درصد خطاها و اشتباهات شما پزشکان عزیز را کاهش می دهد و به شما برای اینکه امور مالیاتی خود بهتر برنامه‌ریزی نمایید کمک شایانی می کند.

چرا مدعی هستیم بهترین مشاور مالیاتی برای پزشکان در رشت هستیم؟

آگاهی کامل از قوانین مالیاتی

توجه داشته باشید که اداره امورمالیاتی کشور، تمام قوانین و مقررات پرداخت مالیات را سالانه را متناسب با وضع تغییر می‌دهد. به همین سبب یک مشاور مالیاتی متخصص باید بصورت کامل از مقررات اداره امور مالیاتی آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل و جدیدترین روش ها، پزشکان را راهنمایی کند.

تجربه بالا در امور مشاوره ای

این نکته را فراموش نکنید که فقط فردی می‌تواند به شما در انجام کاری مشاوره دهد که خودش در آن کار تجربه کافی داشته باشید. به همین دلیل است که همواره به افراد توصیه می‌کنیم نزد مشاورانی بروند که تجربه بالایی در این حوزه داشته باشد؛ زیرا هیچ چیزی جز تجربه برای رفع مشکلات پروسه مالیات پزشکان نیاز نیست.

تجربه بالا در امور مشاوره ای

صداقت در انجام کار جلسه مشاوره تخصصی رایگان جهت پرداخت مالیات، جلسه‌ ای بسیار جدی می باشد که باید به دور از هرگونه بزرگ نمایی و تعارفات باشد. داشتن صداقت مشاوران مالیاتی ما در این جلسه سبب می‌شود کلیه ابهامات رفع شوند و در نتیجه ۱ جلسه مشاوره ناموفق رقم نخورد . به همین سبب بهتر است داشتن صداقت را یک معیار مهم برای انتخاب مشاور مالیاتی پزشکان قرار داد.

ارائه اطلاعات دقیق مالیاتی

مشاوران مالیاتی که در جلسات ، اطلاعاتی ناکافی و نادرست به افراد می‌دهند و آن‌ها را گمراه می‌کنند، به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند. شما باید توجه داشته باشید که بعد از جلسه مشاوره مالیاتی پزشکان، باید کلیه ابهامات و سوالاتتان برطرف گردد. به همین سبب، باید مشاوری را انتخاب نمایید که اطلاعاتی کافی و مفید در اختیار شما قرار دهد .

مشاوره مالیاتی به پزشکان _موسسه حسابداری رهنما

درباره موسسه حسابداری رهنما زیر مجموعه شرکت رهنما محاسب کاسپین

موسسه حسابداری رهنما زیر مجموعه شرکت رهنما محاسب کاسپین یکی از بهترین شرکت های حسابداری است که می‌توانید تمام خدمات مربوط به مباحث مالیاتی کسب ‌وکار خود را به آن‌ها بسپارید.

اگر به دنبال عقد قرارداد و برگزار کردن جلسه مشاوره مالیاتی پزشکان با موسسه حسابداری رهنما هستید، می توانید نسبت به تماس تلفنی با همکاران ما اقدام فرمایید.