آموزش ارسال لیست بیمه

قبل از اینکه در ارتباط با آموزش ارسال لیست بیمه با شما صحبت کنیم بهتر است بدانید که ارسال لیست بیمه و پرداخت حق بیمه کارمندان و کارگران، باید هر ساله در زمان های مقرر انجام شود.

یعنی کارفرما باید تا پایان آخرین روز ماه سال نسبت بعد تعیین و تکلیف آن اقدام کند.

کارفرما جهت ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی موظف است که:

به سامانه جدید ارسال لیست بیمه که در سال ۱۴۰۱ معرفی شد، مراجعه نموده و نسبت به بارگذاری لیست بیمه اقدام نماید.

در ادامه این مقاله آموزش ارسال لیست بیمه همراه ما باشید و ویدئویی آموزشی که برای شما در وب سایت موسسه حسابداری رهنما قرار دادیم را مشاهده نمایید.

ما در این ویدیو آموزشی وب سایت بارگذاری اینترنتی لیست بیمه را از طریق پرتال تامین اجتماعی به طور کامل و مرحله به مرحله به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

آموزش ارسال لیست بیمه
آموزش ارسال لیست بیمه

آموزش ثبت نام کردن در وب سایت سازمان تامین اجتماعی

در شرایطی که قبلا عضو سرویس‌های متمرکز سازمان تامین اجتماعی (شامل پرتال نمایش سابقه) بوده‌اید نیازی به ثبت نام کردن مجدد نمی باشد.

اما اگر برای نخستین بار با این پرتال مشغول به کار می شوید در شرایطی که خدمات مورد نظر شما نیاز به احراز هویت داشته باشد باید در پرتال ثبت نام نموده و نام کاربری که همان کدملی شما می باشد و رمز عبور را دریافت کنید.

لطفا به این موضوع مهم توجه داشته باشید که جهت استفاده کردن از سرویس‌های عمومی و شخصی انجام مراحل ثبت نام غیرحضوری کفایت می‌کند ولی برای بهرهمند شدن از سرویس‌های کارفرمایی علاوه بر ثبت نام کردن در سامانه، مستلزم مراجعه حضوری به شعبه جهت تکمیل فرم تعهد نامه می باشد.

اگر سامانه تامین اجتماعی مشکل داشت به کجا مراجعه کنیم؟

در شرایطی که در بخش‌هایی از فرایند ثبت و یا پیگیری کردن درخواست خود با مشکل روبرو هستید می‌توانید از چند طریق اقدام کنید:

۱- به یاد داشته باشید که در زمان ثبت درخواست خود، در قسمت بالایی هر فرم، راهنمایی جهت استفاده همان فرم قرار داده شده، لطفا راهنما را به دقت مطالعه نمایید.

۲- شما می توانید با مراجعه کردن به صفحه تامین اجتماعی من، در قسمت نمایش درخواست‌ها، درخواست مورد نظر خود را جستجو نمایید و سپس در ستون انتهایی جدول روی دکمه عملیات کلیک کرده و گزینه راهنمای هوشمند را انتخاب نمایید.

۳- این امکان برای شما فراهم است که با واحد ارتباط با مشتری سازمان تامین اجتماعی از طریق سایت crm.tamin.ir و یا شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس حاصل فرمایید

کارفرمایان محترم می توانند بعد از دریافت نمودن نرم افزار مربوطه و نصب آن، با استفاده از قسمت راهنما اطلاعات میزان کارکرد ماهانه کارکنان خود را وارد نرم افزار کنند و در نهایت لوح فشرده آن را به شعبه تحویل دهند.

پیشنهاد میکنم ویدیو آموزشی را تا انتها ببینید و در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال با کانال های ارتباطی موجود در وب سایت با ما ارتباط حاصل فرمایید.

.