خدمات حسابداری در طارم
اگر به دنبال یک موسسه یا شرکت حسابداری در طارم هستید تا بتوانید از خدماتی حسابداری آن با خیالی آسوده و پرداخت هزینه ای بسیار مناسب استفاده کنید می توانید روی کمک موسسه حسابداری رهنما استفاده کنید.
خدمات مالیاتی در طارم
امروزه با توجه به سختگیری های سازمان امور مالیاتی انجام صحیح تکالیف مالیاتی در زمان مقرر به یکی از چالش بر انگیز ترین مباحث برای کسب و کارها مبدل شده است. موسسه حسابداری رهنما این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بدون هرگونه نگرانی کلیه تکالیف مالیاتی خود در طارم را به ما بسپارید.
حسابرسی در طارم
در زمان کنونی انجام امور حسابرسی یکی از مهمترین دغدغه‌های فکری صاحبان، مدیران و سهامداران شرکت‌ها و کسب و کارهاست. دریافت کمک از یک موسسه حسابداری و حسابرسی معتبر که از حضور مشاوران مالی و متخصصان کارآزموده و با تجربه بهرهمند باشد برای تمامی کسب و کارها بسیار اهمیت است. مدیران و صاحبین کسب و کارها همواره سعی بر این دارند تا بهترین موسسه حسابرسی را برای انجام امور مالی شرکت و کسب و کار خود انتخاب نمایند. برای انتخاب بهترین موسسه حسابرسی در طارم و سایر شهرها می توانید روی موسسه حسابداری رهنما حساب کنید.
Previous slide
Next slide

ارائه کننده کلیه خدمات مالی و مالیاتی به تمامی کسب و کارها در طارم

همین حالا مشاوره اختصاصی به سبکی مدرن را با ما تجربه کنید.

کارشناسان موسسه حسابداری رهنما، نقشه راهی متشکل از راهکارهای جسورانه و عملیاتی را پیش پایتان می‌گذارند.

این مسیر امن بر اساس موقعیت کسب‌وکار شما در بازار مشخص می‌شود تا با خیال راحت تمامی تمرکز خود را صرف پیشرفت و توسعه کسب و کارتان کنید.

موسسه حسابداری رهنما موفقیت مالی و مالیاتی کسب و کار شما را مکتوب تضمین می کند.

شما با پیشنهادات ما به پشتوانه تجربه و تخصصی که داریم  بهترین راهکارها را دریافت خواهید کرد و همین موضوع سبب می شود همیشه یک گام از رقبای خود جلوتر باشید.

دریافت مشاوره مالیاتی در طارم  از کارشناسان متخصص و کاربلد موسسه حسابداری رهنما به تجربه ‌ای متفاوت و به‌ یادماندنی منجر خواهد شد.

شرکت حسابداری در طارم

خدماتی که در طارم ارائه میکنیم:

دفاع مالیاتی

توجه داشته باشید که سازمان امور مالیاتی با توجه به سوابق، اسناد، گزارشات دریافتی و مشاهدات خود مبلغی را به عنوان مالیات یکساله یک مؤدی تعیین می نماید . در همین خصوص اگر مدارک مذکور دارای نواقصی باشد و یا مؤدی قادر به دفاع درست از پرونده نباشد بدیهی است که ملزم به پرداخت بهایی بیشتر از مبلغ صحیح و منصفانه مالیاتش می‌شود . درست همینجاست که « موسسه حسابداری رهنما » وارد عمل شده و با گردآوری مدارک، ارائه دفاعیه ‌‌های فنی و پیگیری به کاهش‌چشمگیر مالیات کمک خواهد نمود.

مشاوره مالیاتی

وقتی که بیمار می شوید به یک پزشک مراجعه میکنید و زمان تعمیر اتومبیلمان نزد یک مکانیک خواهیم رفت! کاملاً مشخص است که در هنگام بروز مشکلات مالیاتی، مراجعه کردن به یک فرد اشتباه که از تخصص در انجام امور مالیاتی برخوردار نیست نه تنها سبب از بین رفتن چالش های مالیاتی نمی‌شود، بلکه قطعاً به بدتر شدن شرایط کمک شایانی می کند. در صورت بروز هرگونه مشکل مالیاتی مالیاتی تنها کافیست که با همکاران ما در موسسه حسابداری رهنما تماس حاصل فرمایید تا نسبت به ارائه مشاوره مالیاتی به شما عزیزان اقدام کنیم

صدور گزارش حسابرسی

گزارش حسابرسی برخی مواقع در صورت‌های مالی یک شرکت امکان بروز اشتباه یا وجود تقلب وجود دارد. با توجه به اینکه که سپردن بررسی مجدد این مستندات به همان حسابداران همیشگی سبب تکرار مجدد اشتباه یا سوء استفاده خواهد شد، در چنین مواقعی شما به یک حسابدار کاملاً بی‌طرف و خبره‌ای نیاز دارید تا صــــورت‌های مذکور را بازبینی نماید و مشــــاهدات خود را در قالب یــــکی از گزارش‌های حــــسابرسی مشروط، مردود، مستقل یا مقبول به مدیران ارشد مجموعه یا مرجعی که خواهان این مدارک است ارائه کند. برای دریافت خدمات حسابرسی در زارم می توانید روی کمک موسسه حسابداری رهنما نیز حساب کنید.

تراکنش مشکوک بانکی

خیلی از تراکنش‌های بانکی با توجه به مبالغ بالایی که دارند در اظهارنامه‌های مالیاتی درج نمی‌شوند، به همین سبب سازمان امور مالیاتی با حساسیت بسیار زیادی آن‌ها را رسد کرده و در پی اخذ مالیات آن می‌رود . در شرایط اینچنینی وظیفه یک تیم حسابداری خبره و کارآزموده در وهله اول دفاع، ارائه نمودن مستندات و مدارکی دال بر رسمی بودن تراکنش‌های مذکور و مبرا کردن آن از اخذ مالیات می باشد. علاوه بر آن اگر جریمه ‌ای به آن تعلق بگیرد، تعدیل و از بین بردن این جرائم یکی دیگر از خدماتی هست توسط موسسه حسابداری رهنما به شما مراجعه کنندگان عزیز قابل ارائه می باشد .

اظهارنامه مالیاتی

مالیات شخصیت‌های حقیقی و حقوقی از دو روش کلی محاسبه می‌شود: تسلیم اظهارنامه توسط مؤدی علی الرأس شدن توسط ممیز در روش اول که در صورت سپردن امور به دستان «تراز ارقام آرین» توسط ما انجام می‌پذیرد، کارنامه مالی کارفرمایان ( اعم از مجموع درآمدها و هزینه‌ها و همچنین ریز گزارش آن‌ها ) تنظیم شده، به اداره مربوطه عرضه می‌شود و در صورت نداشتن مطالبی غیرواقع، مالیات از روی آن محاسبه می‌شود .

شرکت حسابداری در طارم _ موسسه حسابداری رهنما

برون سپاری حسابداری

بسیاری از صاحبین کسب و کارها بدلیل عدم توانایی برای پرداخت هزینه حق الزحمه یک حسابدار متخصص متاسفانه از افراد آماتور استفاده می کنند که بعدها به خاطر همین اشتباه دچار چالش های زیادی می شوند. یکی از اصلی ترین سرویس های موسسه حسابداری رهنما امکان برون سپاری حسابداری در طارم می باشد. با استفاده از این سرویس شما بعنوان یک کارفرما با پرداخت منصفانه ترین هزینه بهترین حسابداران را اسخدام خواهید کرد.

چرا ما یکی از بهترین ارائه کنندگان خدمات حسابداری در طارم هستیم؟

شرکت حسابداری ما بعنوان یکی از بهترین شرکت های حسابداری در طارم بصورت حرفه ای و تخصصی، می‌تواند در زمینه‌های مختلف مالی و حسابداری، به شرکت‌های خصوصی و ارگان‌های دولتی مشاوره  مالی و مالیاتی ارائه کند و در آخر ارائه‌ راهکارهای کاربردی، آموزش تخصصی به پرسنل و انجام  کلیه امور  مالیاتی در طارم را در دست بگیرد.

به یاد داشته باشید که تمام کسب و کارهای بزرگ و کوچک، در مسیر خود نیاز به مشاوره و دریافت کمک از حسابداران باتجربه و کارشناسان مالی خبره دارند.

دقت داشته باشید که کارشناسان ما به ‌دفعات یک مسیر را طی نموده اند و با  تمامی پیچ ‌و‌خم‌ها و فرازو فرودهای آنان آشنا می باشند.

حسابداران با تجربه ما، راهکارهای مناسبی جهت بهبود عملکرد تیم حسابداری و رشد سازمان، رفع موانع و مشکلات مالی و مالیاتی به شما نیز ارائه می‌دهند.

این مزیت برای تمامی کسب و کارها وجود دارد تا پرسنل خود را در کنار اشخاص و حسابداران با‌تجربه و متخصص رهنما  قرار دهند، تا آموزش‌های لازم جهت حل مشکلاتی آتی را فرا گیرند.

در آخر این فرآیند موچب می شود  مجموعه‌ شما بازدهی بسیار بالاتری در امور مالی و مالیاتی داشته باشد.