برون حسابداری چیست؟

ابتدا به توضیح کوتاهی در مورد واژه برون سپاری حسابداری می پردازیم:

بین کارفرما و شرکت خدمات حسابداری (پیمانکار) قراردادی منعقد می گردد که این قرارداد مبنی بر انجام عملیات و فرآیندهای حسابداری کارفرما بوده که درمدت زمان از قبل تعیین شده توسط موسسه حسابداری ما باید انجام گیرد.یا اینکه شرکت (کارفرما) بخشی از کارهای مالی و حسابداری خود را به شرکت ما واگذار می کند .در واقع برون سپاری هر فعالیتی که دربیرون یک موسسه می تواند با کیفیتی مشابه و هزینه ای کمتر انجام شود، به صرفه بوده و توجیه اقتصادی دارداین نکته را در نظر داشته باشید.که در شرایط اقتصادی کنونی اقتصادی اگر شرکتی هزینه های خود را مدیریت نکند در برابر رکود اقتصادی بیسار آسیب پذیر خواهد شد.

سازمان یا هر کسب و کاری که قادر به مدریت هزینه های خود نباشد در برابری رکود اقتصادی آسیب پذیر تر بوده و زودتر از سایر رقبای خود به تعدیل نیروی انسانی وادار می شود، تعدیل نیرو علاوه بر اینکه بر روی روحیه  کارمندانی که در شرکت با قی می مانند تاثیر منفی دارد بر روی برند شرکت در بازار نیز تاثیر خوبی منفی خواهد گذاشت.

برون حسابداری در رشت

مزایای خدمات برون سپاری حسابداری

چرا حسابداری خود را برون سپاری کنیم؟

حتما می دانید کسب ‌و کارها با توجه به زمینه کاری که دارند به خدمات حسابداری متنوعی نیازمند هستند.

البته خدمات حسابداری همانطور که یکی از مهمترین ستون های کسب و کار محسوب می گردد می تواند بسیار هزینه بردار نیز باشد.اگر یک مجموعه در حال توسعه را مدیریت میکنید.پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات برون سپاری حسابداری به جای استخدام حسابدار تمام وقت می باشد.

با استفاده از خدمات برون سپاری حسابداری به جای اینکه خود را درگیر مسائل پیچیده مالی و مالیاتی کنید وقت ارزشمند خود را صرف توسعه و رشد کسب و کار خود خواهید کرد. شما به کمک خدمات برون سپاری حسابداری به خبره ترین و باتجربه ترین کارشناسان موسسه حسابداری رهنما همیشه دسترسی خواهید داشت.

خدمات برون سپاری حسابداری

ما امکانی فراهم میسازیم تا از همراهی یک موسسه حسابداری حرفه‌ای لذت ببرید، در صورتی که حتی یک حسابدار هم  استخدام نکرده‌اید.

شما با بهرهمندی از خدمات برون ‌سپاری حسابداری موسسه حسابداری رهنما بصورت متداوم  از مزایای در اختیار داشتن یک سیستم حرفه ای حسابداری نهایت استفاده را می کنید.

بجای اینکه تمرکز خود را روی رفع مشکلات و موانع واحد حسابداری قرار دهید،بر روی گسترش کسب‌و‌کارتان متمرکز شود چون کارشناسان خبره تدبیر حساب این موضوع را برای شما حل کرده است.

مزایای سرویس برون سپاری حسابداری چیست ؟

وقتی که صحبت از دقت و کیفیت در کار می شود، برونسپاری حسابداری با دقت و کیفیت بالایی که در کار ایجاد می کند می تواند برای کسب و کار ما فواید بسیار زیادی داشته باشد.

وقتی که همچین دقتی را در امور حسابداری خود دارید می توانید تمرکز خود را روی سایر کارهای مجموعه قرار دهید.

در واقع شما با انتخاب سرویس بروس سپاری حسابداری مجموعه ای از حسابداران متخصصر را به خدمت می گیرید.

سروین برون سپاری حسابداری موسسه رهنما قیمت بسیار مناسبی نسبت به استخدام یک حسابدار یا مدیر مالی بصورت تمام وقت دارد.

زیرا با استفاده از این سرویس شما نیاز نیست هزینه های مانند بیمه، پاداش، سنوات، خرید نرم افزار حسابداری، خرید کامپیوتر و تجهیزات اداری و بسیاری از موارد دیگر را پرداخت نمایید.

با استفاده از خدمات برون سپاری حسابداری موسسه رهنما دیگر نیاز نیست شما نگران شکل گیری تقلب احتمالی کارمندان و پرسنل مجموعه خود باشید.

زیرا کارشناسانی که خدمت حسابداری شما را به عهده می گیرند در کار خود متخصص، متعهد و در برابری به وجود آمدن تمامی مشکلات مالی احتمالی سیستم مالی شما پاسخگو خواهند بود.

مدیریت به اشتباه حقوق و دستمز می تواند سبب شکل گیری اشتباهاتی در محاسبه مالیات و جرائم مربوط به آن گردد.

برون سپاری حسابداری و سرویس های حقوق و دستمزدبه متخصصان و کارشناسان خبره موسسه حسابداری رهنما از به وجود آمدن چنین اتفاقاتی جلوگیری می کند در نتیجه درست انجام شدن این فرایند را تضمین می کند.

پیشرفت تکنولوژی و استانداردهای مربوطه به حسابداری به صورت دائم در حال تغییرات گرایش حسابداری می باشد.

کسب و کارها می توانند با استفاده از سرویس برون سپاری حسابداری خیال خود را بابت به روز نگهداشتن سیستم مالی و مطابقت دائمی آن با استاندارد های روز حسابداری آسوده نگاه دارند.

حتماً می دانید که انجام امور حسابداری و سایر فعالیت های وابسته زمان زیادی را می طلبد.

قطعاً تمرکز و زمان که صرف رسیدگی به امور حسابداری می شود می تواند سبب شود که وقت و تمرکز لازم جهت رسیدگی به فعالیت های دیگر کسب و کار خود را نداشته باشیم.

در نتیجه برون سپاری حسابداری می تواند یک گزینه مناسب برای مدیرانی باشد که از زمان لازم جهت رسیدگی به تمام فعالیت های شرکت برخوردار نیستند.

لازم است بدانید موسسات حسابداری و حسابرسی همیشه افراد متخصص را استخدام می کنند.

این موسسات به دلیل اینکه طی گذشت زمان با تعداد زیادی شرکت، موسسه و سایر کسب و کارها همکاری کرده اند تجربه بالایی دارند.

به همین دلیل وقتی شما با آنها قرارداد می بندید این تضمین را به شما می دهند که مشاوره و خدمات بدون نقص به شما ارائه کنند.

تهیه‌ صورت مغایرت بانکی یک کار زمانبر و  خسته ‌کننده‌ می باشد.

حتما بر این موضوع واقف هستید که پیگیری پرداخت‌ و چک‌ّهای پرداختی حقوق زمان و انرژی بسیار زیادی را می‌طلبد.

برون سپاری این موارد به موسسه های حسابداری با تجربه می‌تواند از چنین دردسرهایی  به خوبی جلوگیری نمود..

با برون سپاری امور حسابداری به افراد متخصص این امکان به ما داده می شود که به تمامی اطلاعات مهم مربوط به حسابداری و دست پیدا کنیم.

برون سپاری حسابداری