دفاتر قانونی به کدام دفاتر گفته می شود؟
دفاتر قانونی به دفاتر کل، روزنامه و مشاغل گفته می شود.
هر کسب و کار و تجارتی که ملزم به پرداخت نمودن مالیات در حیطه کاری خود است برای ثبت کردن روند مالی کسب و کار خود باید از آن استفاده کند.
این دفاتر پس از تکمیل شدن باید توسط مجموعه به اداره امور مالیاتی تحویل گردد.
حال اگر تحریر دفاتر متناسب با با قوانین لازمه سازمان امور مالیاتی کشور پیش برود ، محاسبه نمودن مالیات به شکل خود اظهاری صورت خواهد پذیرفت.
اما اگر در تحریر دفاتر ضوابط قانونی رعایت نگردد، مالیات به صورت علی الراس در نظر گرفته خواهد شد.
در نتیجه تحریر دفاتر قانونی امری بسیار مهم است.
تحریر دفاتر قانونی باید با دقت بسیار بالا مورد بررسی قرار بگیرد است.
لازم به ذکر است:
تمامی خدمات تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی با در نظر گرفتن آخرین قوانین مالیاتی و بخش نامه های سازمان نامبرده توسط موسسه حسابداری رهنما در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه قابل ارائه می باشد.
لازم به ذکر است در صورتی که به خدمات حسابداری مالیاتی در شهر رشت نیاز دارید میتوانید روی کمک موسسه حسابداری رهنما حساب کنید.