درآمد مالیاتی استان گیلان

درآمد های مالیاتی گیلان _ موسسه حسابداری رهنما

درآمد های مالیاتی گیلان _ موسسه حسابداری رهنما


درآمد مالیاتی استان گیلان از ۳۵۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.

درآمدهای مالیاتی استان گیلان به عددی بیشتر از ۳۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش ایرنا:

 مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گیلان جناب آقای علیرضا نوروزی بهمبری : در سال گذشته درآمدهای مالیاتی استان گیلان بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که این میزان چیزی حدود نوزده درصد از پیش بینی بودجه ای بیشتر می باشد.

درآمد های مالیاتی گیلان _ موسسه حسابداری رهنما
درآمد های مالیاتی گیلان

جناب آقای مهندس علیرضا نوروزی روز ۳ شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رابطه با درآمد مالیاتی استان گیلان اینطور فرمودند:

در بحث درآمدهای مالیاتی استان گیلان و حوزه مالیات مستقیم طی دوره مالیاتی سال ۱۴۰۰، یک هزار و هشتصد و دو میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

 لازم به ذکر است که نسبت به میزان پیش بینی شده ۱۲۴ درصد تحقق و بیانگر ۵۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال اخیر است.

ایشان همچنین ادامه دادند: در سال گذشته چیزی حدود  بر یک هزار و پانصد و بیست و شش میلیارد تومان درآمد مالیاتی غیرمستقیم در استان گیلان وصول شد که نسبت به پیش بینی های مالیاتی دارای ۱۱۳ درصد تحقق و نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۷۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان جناب آقای مهندس علیرضا نوروزی بهمبری فرمودند  مجموعاً در طی سال اخیر درآمدهای مالیاتی اعم از مستقیم و غیر مستقیم در استان گیلان به سه هزار و سیصد و بیست و نه میلیارد تومان رسیده است که نسبت به میزان پیش بینی شده  حدوداً ۱۱۹ درصد تحقق و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

برای دسترسی به اخبار و آموزش تخصصی حسابداری در رشت یا مباحث مربوط به امور مالیاتی تنها کافیست با مراجعه به بخش وبلاگ وب سایت موسسه حسابداری رهنما نسبت به اتخاب دسته بندی مالیاتی اقدام کنید.

به یاد داشته باشید که نظر های شما علاوه بر خوشحالی همکاران ما، مارا در راستای تولید محتوای با کیفیت و بی نقص یاری می کند.

رضا تسلیمیمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا تسلیمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن در روزگار آشفته امروز، ارزشی است ماندگار

۳ دیدگاه های مخاطبین

  • بله با راه اندازی سامانه مودیان بدون شک درآمد های مالیاتی استان گیلان و بسیاری از استانهای دیگر افزایش پیدا میکنه.

  • قانون پایانه های فروشگاهی یکی از راهکارهایی است که میتونه سبب بشه درآمد های مالیاتی کشور به شکل صحیح افزایش پیدا کنده.
    عدالت مالیاتی چیزی هست که با هر منطقی سازگاره و همه به دنبال اون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *