نرم افزار ارتباط با مشتری

نرم افزار ارتباط با مشتری در رشت_موسسه حسابداری رهنما

نرم افزار ارتباط با مشتری در رشت_موسسه حسابداری رهنما


نرم افزار ارتباط با مشتری چیست

نرم افزار ارتباط با مشتری (CRM) یک سیستم مدیریت مشتری است که به شرکت ها کمک می کند تا با مشتریان خود در تماس باشند و اطلاعات بیشتری در

مورد آنها به دست آورند.

 این نرم افزارها شامل ابزارهایی مانند مدیریت تماس ها، پیام های الکترونیکی، فرم های ثبت نام، تاریخچه خرید مشتری و غیره هستند.

 با استفاده از CRM، شرکت ها می توانند بهترین روش های ارتباطی با مشتریان خود را پیدا کنند و روابط قوی تری با آنها برقرار کنند.

استفاده از نرم افزار CRM برای شرکت ها می تواند به صورت گسترده ای در بسیاری از زمینه های کسب و کار مفید باشد، از جمله:

نرم افزار ارتباط با مشتری در رشت _ موسسه حسابداری رهنما
نرم افزار ارتباط با مشتری در رشت _ موسسه حسابداری رهنما

مدیریت تماس ها:

 با استفاده از نرم افزار ارتباط با مشتری، شرکت ها می توانند تماس های خود را بهتر مدیریت کنند و به راحتی با مشتریان خود در تماس باشند.

برای مدیریت تماس های تلفنی با استفاده از نرم افزار CRM، می توانید به شرح زیر عمل کنید:

۱-۱ثبت تماس های تلفنی:

با استفاده از نرم افزار CRM، می توانید تمام تماس های تلفنی خود را ثبت کنید.

این شامل شماره تلفن مشتری، تاریخ و زمان تماس، مدت زمان تماس و موضوع مکالمه است.

۲-۱. پیگیری تماس ها:

 با استفاده از نرم افزار CRM، می توانید تمامی تماس هایی که با مشتریان خود داشته اید را پیگیری کنید و به راحتی بررسی کنید که چه موضوعاتی در آن

بحث شده است.

۳-۱. برنامه ریزی برای تماس های بعدی:

 با استفاده از نرم افزار CRM، می توانید برنامه ریزی کنید که کدام مشتریان باید در آینده با آنها تماس گرفته شود و در چه زمانی.

۴-۱. پیام های خودکار:

با استفاده از نرم افزار CRM، می توانید پیام های خودکاری را برای مشتریان خود تنظیم کنید، به عنوان مثال پس از اتمام تماس، پیامی ارسال شود که از تماس

آنها متشکریم.

۵-۱. مدیریت تماس های ورودی:

 با استفاده از نرم افزار CRM، می توانید تماس های ورودی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید، به عنوان مثال با تعیین یک خط تلفنی ورودی و تنظیم گزینه

بیشتر در خصوص این مقاله بخوانید  حق اولاد مدیرعامل

های مناسب برای پاسخگویی به تماس های ورودی.

۶-۱. آمار و گزارشات:

با استفاده از نرم افزار CRM، می توانید آمار و گزارشات مربوط به تماس های تلفنی خود را بررسی کنید، به عنوان مثال تعداد تماس ها، مدت زمان تماس،

موضوعات بحث شده و غیره.

نرم افزار ارتباط با مشتری در رشت _ موسسه حسابداری رهنما
نرم افزار ارتباط با مشتری در رشت _ موسسه حسابداری رهنما

۲. پیام های الکترونیکی:

با استفاده از نرم افزار CRM، شرکت ها می توانند پیام های الکترونیکی به مشتریان خود ارسال کنند و روابط خود را با آنها تقویت کنند.

۳. فرم های ثبت نام:

به یاد داشته باشید که اطلاعات و آگاهی یکی از مهمترین مباحثی است که در کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد

 با استفاده از نرم افزار CRM، شرکت ها می توانند فرم های ثبت نام را برای مشتریان خود طراحی کنند و به راحتی اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنند.

۴. تاریخچه خرید مشتری:

 با استفاده از نرم افزار CRM، شرکت ها می توانند تاریخچه خرید مشتریان خود را بررسی کنند و بهترین راهکارهای فروش را برای آنها پیدا کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر با سلیقه مشتری آنایی داشته باشید خیلی راحت تر می توانید به او بفروشید.

با توجه به شرایط رقابتی بازار در زمان کنونی باید تمامی موارد را در نظر گرفت.

همانطور که در بالا گفتیم داشتن اطلاعات از مشتری به ما کمک می کند راحت تر با ار ارتباط برقرار کنیم و زمان و انرژی کمتری را صرف فروش کنیم.

۵. پشتیبانی مشتری:

مشتریان عاشق خدمات پس از فروش و پشتیبانی قدرتمند هستند.

به شما اطمینان میدهم یکی از مهمترین آیتم هایی که سبب می شود مشتریان شما به دوستان و آشنایان خود برند شما را پیشنهاد بدهند پشتیبانی فنی شما از خدمات و محصولاتی است که ارائه می کنید.

مشتری شما قرار است به شما پول پرداخت کند و انتظار دارد که شما به ازای آن پول بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه کنید

بیشتر در خصوص این مقاله بخوانید  تعریف دارایی در علم حسابداری

یک نرم افزار ارتباط با مشتری قدرتمند این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید از سوابق خرید مشتری نگهداری کنید و بتوانید به آن پشتیبانی یا خدمات پس از فروش ارائه کنید.

 با استفاده از نرم افزار CRM، شرکت ها می توانند به بهترین شکل ممکن به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهند و پشتیبانی لازم را ارائه کنند.

۶. افزایش فروش از طریق استفاده از نرم افزار ارتباط با مشتری:

همانطور که می دانید هدف از هر کسب و کاری فروش و کسب درآمد است.

هدف از ساخت نرم افزارهای ارتباط با مشتری یا همان crm همین موضوع مهم است

 با استفاده از نرم افزار CRM، شرکت ها می توانند به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود پیشنهادات فروشی داده و فروش خود را افزایش دهند.

۷. بهبود روابط با مشتری با بهره گیری از نرم افزار ارتباط با مشتری:

مشتریان از کسی خرید می کنند که ارتباط بهتری با آن بگیرند.

نرم افزار ارتباط با مشتریان به شما کمک میکند که با اخلاقیات و علایق مشتریان خود آشنا باشید.

کسب و کارهایی که از نرم افزار CRM استفاده می کنند  می توانند به بهترین شکل ممکن با مشتریان خود در تماس باشند و روابط خود را با آنها بهبود بخشند.

نرم افزار ارتباط با مشتری موسسه حسابداری رهنما
نرم افزار ارتباط با مشتری _ موسسه حسابداری رهنما

آیا میتوان از نرم افزار های ارتباط با مشتری و CRM برای امور حسابداری هم استفاده کرد؟

این سوالی است که همواره مدیران کسب و کار میپرسند.

برخی از نرم افزارهای CRM امکانات حسابداری را هم دارند، اما باید توجه داشت که این نوع نرم افزارها عمدتاً برای مدیریت ارتباط با مشتریان طراحی شده اند و

امکانات حسابداری آنها به صورت محدود و در حد ابزارهای پایه موجود است.

اما برای مدیریت انجام امور حسابداری بهتر است از نرم افزارهای حسابداری مجزا استفاده کنید.

رضا تسلیمیمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا تسلیمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن در روزگار آشفته امروز، ارزشی است ماندگار

۱ دیدگاه

  • ممنون از شما بابت مقالات خوبتون.
    من هم بصورت کامل با شما موافق هستم
    نرم افزار سی آر ام یکی از واجبات هر سازمانی محسوب میشه.
    به عقیده من اگر یک شرکت تعداد مشتریان زیادی داری بهتره هرچه زودتر نسبت به خرید یک نرم افزار CRM اقدام کنه.
    چون تا ندونه مشتریان دقیقاً به چه چیزی نیاز دارند نمیتونه نیاز های اونا رو شناسایی کنده و به اونها رسیدگی کنه.
    یک نرم افزار ارتباط با مشتری حرفه ای دقیقا همین کار رو به بهترین شمل ممکن انجام میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *